Kauhuelokuvat
Kirjoittaja |
Viesti |
miyavi
|
 Re: Kauhuelokuvat
Joo Saw't oli ihan hyviä, ja katson just paraikaa Hostellia. Mutta järkytyin kun katsoin Manaajan - miksi sitä katsoessa (ja jälkeenkin) pelätään niin paljon? Jos nyt sanon, että nauroin monessa kohtauksessa (mitä teinkin. Mutta niitä "pelottavia" kohtia oli hyvin vähän - suurin osa leffaa oli jotain tylsää hölötystä), joku voisi luulla sen olevan ahdistuneisuutta, mutta ei kyllä ollut ainakaan minulla, sillä Manaaja oli naurettavan surkea. Niin myös sen jatko-osakin. Hmm, ei nyt tule muita kauhuleffoja mieleen, toki jotku perus Pet Cemeteryt, muttei nekään ollut ollenkaan niin hyviä kuin oletin... Tollasen juonen keksisi kuka tahansa peruspertti, joo leffan toteutus on tietysti kanssa iso asia, ja se on aika vanha leffa (niin kuin Manaajakin) mutta mutta... 
_________________ jee
|
6.2.2009 15:01 |
|
|
MixuBoxu
|
miyavi kirjoitti: Mutta järkytyin kun katsoin Manaajan - miksi sitä katsoessa (ja jälkeenkin) pelätään niin paljon? Jos nyt sanon, että nauroin monessa kohtauksessa (mitä teinkin. Mutta niitä "pelottavia" kohtia oli hyvin vähän - suurin osa leffaa oli jotain tylsää hölötystä), joku voisi luulla sen olevan ahdistuneisuutta, mutta ei kyllä ollut ainakaan minulla, sillä Manaaja oli naurettavan surkea. Niin myös sen jatko-osakin.
Manaajan aikana ei tuollaisia erikoisefektejä oikein ollut ja tuohan oli uskonnollisista syistä todella syrjitty, enhän miekään siinä pelännyt, nauroin vaan kun tyttö puukottaa itseään ristillä haaraväliin huutaen "Fuck me Jesus" 
|
6.2.2009 17:19 |
|
|
miyavi
|
MixuBoxu kirjoitti: miyavi kirjoitti: Mutta järkytyin kun katsoin Manaajan - miksi sitä katsoessa (ja jälkeenkin) pelätään niin paljon? Jos nyt sanon, että nauroin monessa kohtauksessa (mitä teinkin. Mutta niitä "pelottavia" kohtia oli hyvin vähän - suurin osa leffaa oli jotain tylsää hölötystä), joku voisi luulla sen olevan ahdistuneisuutta, mutta ei kyllä ollut ainakaan minulla, sillä Manaaja oli naurettavan surkea. Niin myös sen jatko-osakin.
Manaajan aikana ei tuollaisia erikoisefektejä oikein ollut ja tuohan oli uskonnollisista syistä todella syrjitty, enhän miekään siinä pelännyt, nauroin vaan kun tyttö puukottaa itseään ristillä haaraväliin huutaen "Fuck me Jesus"  Uh huh just toi :---D Niin, vanhahan se on, mutta joskus jotku vanhat kaveriniki selitti ihan innoissaan kuinka heidän vanhempansa antaa kattoa mitä vaan kauhuleffoja (joo, niin varmaa..! mut silti) muttei tota Manaajaa. Mun isäkin kielsi mua katsomasta sitä - katsoin silti - ja seuraavana päivänä hän vaan totes että oli ihan sairas elokuva. Juu... Eh.
_________________ jee
|
6.2.2009 20:21 |
|
|
Kemaru
|
No joo, ehkä se riippuu siitäkin että millon sen kattoo ja missä sen kattoo.
_________________fag

|
6.2.2009 23:13 |
|
|
Otacon
|
Kemaru kirjoitti: No joo, ehkä se riippuu siitäkin että millon sen kattoo ja missä sen kattoo. Manaajan rooli nykyajan pelottavammaksi elokuvaksi on hyvin yliarvostettu. Oikeastaan se ei ole edes kauhua... Se on vain helvetin sairas tekele, jonka käsikirjoittaja ja ohjaaja ovat olleet omassa elokuvanteko vaiheessa väh. 4 promillen humalassa. Itse katsoin tuon kaverin kanssa ja ainoa mikä tuosta retrospektissä tulee mieleen on: Major Fail For Movie- award eli MFFM-award. 
_________________ Comeback?
|
7.2.2009 01:26 |
|
|
james mika
|
Itse pidän enemmän komedioista tai toiminta leffoista. 
7.2.2009 19:09 |
|
|
Zyklon B
|
Tuossa perjantaina tuli katottua kaksi kauhuelokuvaa, joista parempi oli Romeron ohjaama Creepshow, joka "perustuu" samannimiseen amerikkalaiseen sarjakuvalehteen. Elokuvassa on viisi tarinaa, jotka eivät liity millään tavalla toisiinsa.
Toinen elokuva oli nimeltään Teeth. Elokuva kertoo tytöstä jolla on vaaginassaan hampaat. No neitonen joutuu elokuvassa aika mielenkiintoisiin tilanteisiin kun fuckbuddien kyrvät irtoavat yksi toisensa jälkeen kesken yhdynnän ja yhden lääkärin sormetkin saavat osansa.
8.2.2009 20:07 |
|
|
rosvo
|
En pidä oikeen kauhuleffoista, alkavat ahistaan. 
_________________ http://www.pointshop.fi/?ref=2418259 KANNATTAA LIITTYÄ!! SUOSITTELEN! muista NUMEROTAKUU!
|
9.2.2009 22:35 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Siis se kaikista pahin, kaikista todella pahin kauhuelokuva jonka olen nähnyt on: The Hills Have Eyes (Unrated)  Siis toi on niin hirvee kuin olla, ja voi! The Hills Have Eyes II oli ihan todella syvältä, eikä pelottanut juuri yhtään. Saw elokuvista sen verran, etten huonompia ole nähnyt.
4.3.2009 23:00 |
|
|
molkoback
|
En kauheesti perusta kauhuleffoista. Harvemmin muutenkin katselen elokuvia. Komediat on parhaita. Myös jotkin tieteiselokuvat kiehtovat.
4.3.2009 23:03 |
|
|
empunguy
|
Zyklon B kirjoitti: Tuossa perjantaina tuli katottua kaksi kauhuelokuvaa, joista parempi oli Romeron ohjaama Creepshow, joka "perustuu" samannimiseen amerikkalaiseen sarjakuvalehteen. Elokuvassa on viisi tarinaa, jotka eivät liity millään tavalla toisiinsa.
Toinen elokuva oli nimeltään Teeth. Elokuva kertoo tytöstä jolla on vaaginassaan hampaat. No neitonen joutuu elokuvassa aika mielenkiintoisiin tilanteisiin kun fuckbuddien kyrvät irtoavat yksi toisensa jälkeen kesken yhdynnän ja yhden lääkärin sormetkin saavat osansa. Huh aika sairas. Näin sen kaupassa. En ole kauhea kauhu elokuvien katsoja mutta olen nähnyt paljon zombie elokuva: Paras niistä on:  Klassinen, raaka, uskottava, kauhea... Mitä muuta kunnon zombie elokuva tarttee? Zombiet ovat valloittaneet mailman ja selviytyjät elävät maanalaisessa sotilas tukikohdassa. Sotilaat suojelevat tiedemiehiä jotka yrittävät kesyttää zombiet. Tohtori Logan onnistuu kesyttämään itselleen kiltin zombien: Bubin  Samaan aikaan sotilaitten pinna kiristyy eikä kenelläkään ole kivaa. Kaikki menee kuselleen kun sotilaat saavat tietää että Logan syöttää bubille ihmislihaa. Kuin aikasemmassakin romeron elokuvassa ihmiset kuolee omien riitojen takia ei niinkään zombien. Zombit pääsevät sisälle ja kaikki paitsi 3 ihmistä revitään romero tyylisesti kappaleiksi ja syödään. Day of the dead on ehdottomasti tsekkaamisen arvoinen. 
|
6.3.2009 23:04 |
|
|
Joku(?)
|
En erityisemmin pidä. Suurinosa mitä olen nähnyt, eivät oikeastaan ole pelottavia, kuvottavia vain (Saw, Hostel). Verta ja ruumiinosia sataa ja kaikkia vituttaa.
|
6.3.2009 23:53 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Niin, unohdin Manaajat. En ole ikinä nähnyt huonompia elokuvia, kuin Manaaja I, ja II. Siis ihan mahdottoman surkeita. 
7.3.2009 14:07 |
|
|
empunguy
|
miyavi kirjoitti: Joo Saw't oli ihan hyviä, ja katson just paraikaa Hostellia. Mutta järkytyin kun katsoin Manaajan - miksi sitä katsoessa (ja jälkeenkin) pelätään niin paljon? Jos nyt sanon, että nauroin monessa kohtauksessa (mitä teinkin. Mutta niitä "pelottavia" kohtia oli hyvin vähän - suurin osa leffaa oli jotain tylsää hölötystä), joku voisi luulla sen olevan ahdistuneisuutta, mutta ei kyllä ollut ainakaan minulla, sillä Manaaja oli naurettavan surkea. Niin myös sen jatko-osakin. Hmm, ei nyt tule muita kauhuleffoja mieleen, toki jotku perus Pet Cemeteryt, muttei nekään ollut ollenkaan niin hyviä kuin oletin... Tollasen juonen keksisi kuka tahansa peruspertti, joo leffan toteutus on tietysti kanssa iso asia, ja se on aika vanha leffa (niin kuin Manaajakin) mutta mutta...  Katoin sen liian nuorena ja näin painajaisia... 
|
7.3.2009 15:46 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Ei siitä voi nähdä painajaisia. Pelkkää sontasotaa koko elokuva.
8.3.2009 12:00 |
|
|
|