Kauhuelokuvat
Kirjoittaja |
Viesti |
Otacon
|
 Re: Kauhuelokuvat
FreeFlame kirjoitti: Ei siitä voi nähdä painajaisia. Pelkkää sontasotaa koko elokuva. Sitä quote nappia on kiva osata käyttää eikös? Ja fiksumpia kommentteja ei olisi ainakaan paljon vaikeampaa keksiä;)
_________________ Comeback?
|
8.3.2009 14:40 |
|
|
encoRe
|
En kato kauhu- leffoja mutta heräsi mielenkiinto siitä, 'Sauna elokuvasta!
_________________ Mitä enemmän luen, sitä tyhmemmäksi tulen! Processor.AMD Sempron(tm) Processor 3800+ 2.19 GHz RAM: 4047MB windows vista ultimate!
|
28.3.2009 11:52 |
|
|
Stripped-
|
The Shiningissa oli kyllä hyytävää tunnelmaa, vaikka mitenkään pelottava se ei ollut. Suosittelen kyllä kaikille espanjalaista [REC]-elokuvaa, joka on kuvattu samaan tapaan kuin Cloverfield, Blair Witch Project ja Diary Of The Dead - tosin se oli oikeasti lopusta melkeinpä jännittävä.
_________________[center]  ††† Cyberpunks aren't dead.. †††[/center]
|
28.3.2009 14:13 |
|
|
Zyklon B
|
Stripped- kirjoitti: The Shiningissa oli kyllä hyytävää tunnelmaa, vaikka mitenkään pelottava se ei ollut. Suosittelen kyllä kaikille espanjalaista [REC]-elokuvaa, joka on kuvattu samaan tapaan kuin Cloverfield, Blair Witch Project ja Diary Of The Dead - tosin se oli oikeasti lopusta melkeinpä jännittävä. Joo The Shiningissä oli kyl hyvä tunnelma, mut Nicholssonin tappojuhlat jäi vähä torsoksi. Cloverfield oli kans omalla tavallaan hieno elokuva, AVGN'han sanoi arvostelussaan sen olevan enempi simulaatio kuin elokuva.
29.3.2009 18:09 |
|
|
HaukiKalastaja
|
Scary Moviet on lempi KAUHU elokuvani Ne on aika jännittäviä ja hauskoja Sitten jos haluaa kunnon kauhua katsokaa It
_________________Miksi Minä Olen Olemassa? Kysyi Vittuuntunut Jeesus, Jumala Vastasi No Ku Muaki Vituttaa Hakkaa Haukee
|
5.4.2009 19:01 |
|
|
petzku
|
HaukiKalastaja kirjoitti: Scary Moviet on lempi KAUHU elokuvani Ne on aika jännittäviä ja hauskoja Sitten jos haluaa kunnon kauhua katsokaa It Itseasiassa IT ja Scary Movie-elokuvat ovat aivan järkyttävää shaibaa. Etenkin tuo IT, -80-luvun teini/nörttikauhua, jossa on joku paperirullista tehty "hirviö". Noin kuvainnolisesti siis. En tiedä miten joku voi luokitella IT-elokuvan kunnon kauhuksi, jokainen toki omalla tavallaan. Ei siinä mitään. Kauhuelokuvat eivät ole erityisen pelottavia, tai siis itse en ole törmännyt erityisen kuvottaviin/pelottaviin kauhuelokuviin. En siis katso mitään muita elokuvia, kuin kauhuelokuvia. Parhaimpia kauhuelokuvia on kuitenkin nämä Saw-leffat, en tiedä miksi mutta ainakin itselläni iskevät matalalta ja suoraan alitajuntaan. Loistavia leffoja.
|
5.4.2009 19:54 |
|
|
encoRe
|
Omasta mielestä elokuvasta ei voi tehdä pelottavaa, kun kyllä sen tietää että se on totta. Mutta ällöttävyys on aivan eriasia, esim se on ällöttävää kun Kannibaalissa syö ne sotamiehet sen pikku tytön.
_________________ Mitä enemmän luen, sitä tyhmemmäksi tulen! Processor.AMD Sempron(tm) Processor 3800+ 2.19 GHz RAM: 4047MB windows vista ultimate!
|
5.4.2009 20:13 |
|
|
Joku(?)
|
Tulipahan tänään katsottua tuo Sauna. Mokoma ei ollut edes kuvottava (saati pelottava) ja juonesta on aika vaikea saada kunnon tolkkua. Pari hätkähdyttävää kohtaa oli, mutta siinäpä se. 3 tähteä antaisin korkeintaan (2 itse elokuvasta ja yksi hyvästä yrityksestä).
|
5.4.2009 21:15 |
|
|
Tumpo
Minecraft-moderaattori
|
Jotenki ei kauhuelokuvat kiinnosta sillee. SAW:t o ainoita mitä oon jaksanu kattoo, ne o enemmä kamalia kuin pelottavia 
|
25.4.2009 00:45 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
nakeman kirjoitti: Jotenki ei kauhuelokuvat kiinnosta sillee. SAW:t o ainoita mitä oon jaksanu kattoo, ne o enemmä kamalia kuin pelottavia  Minun mielestäni pelkkä verenvuodatus ei ole viellä kauhua.
8.5.2009 22:25 |
|
|
Dark
|
Enpä oo ikinä pelänny kauhuleffoja. Joissain on kyllä hätkähdyksiä tullu kun ei oo odottanu vaikka lujaa ääntä ja semmosta roskaa. Suosittelen OMEN-trilogiaa. Nelonen oli täyttä paskaa joten jättäkää välii. Final Destinationit on kanssa kovia "kauhuelokuvia". Brutaalit kuolemat kaikille jotka on selviytyny Hra. Kuoleman alkuperäsestä suunnitelmasta. 
_________________ Kalanhajuset sormet. ------ AMD Phenom X4 Quad Core 3,4ghz Black Edition, Asus M4A88TD, Kingston HyperX Blue 4GBx2, Kingston SSD 60GB, 2x WDC 500GB, Corsair Enthuasiast 850TX, NZXT Tempest 410
|
8.5.2009 22:53 |
|
|
Onni08
|
Katsoin eilen ton Hostellin, en muistanut mitä siitä oli sanottu eli oliko vaan aivan järkyttävän jännittävä vai oliko se enempi verinen Saw tyyliin. Onneksi tuo jäkimmäinen tai olisi jäänyt leffa kesken.
Diggailen noita Saw leffoja, myös vitosta vaikka sitä on aika paljon haukuttu. Ja eilinen Hostel oli keskinkertainen, tuli nähtyä mutta ei mitään erikoista. Joku jossain kehaisi, että 2 osa olis parempi onkohan näin?
|
10.5.2009 16:42 |
|
|
Zyklon B
|
Onni08 kirjoitti: ... Diggailen noita Saw leffoja, myös vitosta vaikka sitä on aika paljon haukuttu. Ja eilinen Hostel oli keskinkertainen, tuli nähtyä mutta ei mitään erikoista. Joku jossain kehaisi, että 2 osa olis parempi onkohan näin? Leffatykissä näyttää saaneen suurinpiirtein saman verran pisteitä, kuin ykkönen. Itse en ole kumpaakaan nähnyt.
10.5.2009 18:56 |
|
|
Tinttamiau
|
Tykkään kauhuleffoista. Tässä pieni lista mun lemppareista
Hohto Texasin moottorisahamurhaaja Halloween
Tuosta hohdosta sen verran. Minua hieman mietityttää loppukohtaus. Se, missä kamera zoomaa kuvaan ja siinä on Jack Torrance. Vuosi on 1921. Miten se on päässy kuvaan? Tätä oon kauan pohtinu
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
26.5.2009 19:51 |
|
|
petzku
|
Tiukuttaja kirjoitti: Tuosta hohdosta sen verran. Minua hieman mietityttää loppukohtaus. Se, missä kamera zoomaa kuvaan ja siinä on Jack Torrance. Vuosi on 1921. Miten se on päässy kuvaan? Tätä oon kauan pohtinu Muuttui vähän niinkuin aaveeksi ja sitten on mukamas ollut koko hotellin olemassa olonajan siellä. Näin siis olen itse käsittänyt. 
|
26.5.2009 20:51 |
|
|
|