|
Kauhuelokuvat
Kirjoittaja |
Viesti |
Mikker
|
 Re: Kauhuelokuvat
miyavi kirjoitti: Oon kattonu niin paljon kauhuleffoja, että mikään ei tunnu enää miltään.  Perjantai 13, Teksasin moottorisahamurhaaja, Ringit, Kaunat, kaikki nää perusleffat ovat olleet kyllä niin suuria pettymyksiä, ettei mitään rajaa... Ootkin perseestä joten hiljaa kun et mistään mitään tiedä 
_________________ Freedom
|
25.7.2012 21:37 |
|
|
miyavi
|
Mikker kirjoitti: miyavi kirjoitti: Oon kattonu niin paljon kauhuleffoja, että mikään ei tunnu enää miltään.  Perjantai 13, Teksasin moottorisahamurhaaja, Ringit, Kaunat, kaikki nää perusleffat ovat olleet kyllä niin suuria pettymyksiä, ettei mitään rajaa... Ootkin perseestä joten hiljaa kun et mistään mitään tiedä  Oot ilkee mee pois tyhmä =(
_________________ jee
|
25.7.2012 23:52 |
|
|
petzku
|
miyavi kirjoitti: Oon kattonu niin paljon kauhuleffoja, että mikään ei tunnu enää miltään.  Perjantai 13, Teksasin moottorisahamurhaaja, Ringit, Kaunat, kaikki nää perusleffat ovat olleet kyllä niin suuria pettymyksiä, ettei mitään rajaa... Tru dat. Ylihehkutettua paskaa (joista jokainen muistuttaa enemmän tai vähemmän ö-luokan teinikauhuelokuvia kasarilta), joiden näkeminen lähinnä alkoi vituttamaan. Tämän lisäksi se, että kyseisten elokuvien näkeminen aiheuttaa niin suurta antipatiaa koko elokuvagenreä kohtaan, että omien silmien kaivaminen ulos niiden kuopistaan, jotta voit hämmentää aivojasi sormillasi, tuntuu oikeasti ihan hyvältä idealta. Kyseisen operaation jälkeen voi mennä vaikkapa siihen kuuluisaan nurkkaan sikiöasentoon itkemään sitä, että miten jotkut elokuvat voivat tuhota elokuvateollisuutta olemassaolollaan. Ei mulla kai muuta.
|
26.7.2012 01:45 |
|
|
jivase
|
tiede leffat on parempii 
|
26.7.2012 09:19 |
|
|
Pärina Carlos
|
Mä fanitan ihan heevekosti!Super Naturalit ihan heevetin hyviä. Creepers Jeepers ihan ok jotenkin sekava. Reekerit ihan hyvi mutta kattonu jo kamujen kaa monta kertaa ei enää pelota yhtään ja jotenkin tuntuu että se Reeker 1 on niinku jatko osa Reeker 2:selle että ne niinku olis väärin päin Scary Moviet peekeleen hyvii suosittelen! Shaun Of Then Dead hyvä zombi elokuvaks usemmiten ne on ihan syvältä Ja Zombie Land on hyvää settii alusta loppuun. Sawit ihan ok mutta ne ansat on jokasessa Sawis samanlaisii Se moottori saha murhaaja juttu mikä nyt olikaan ja se pitkä kyntinen tyyppi se Freddie oliko? ja tietysti lisääkin on mutta ei jaks luetella
_________________ YOU HAVE BEEN TROLLED!
|
29.7.2012 17:20 |
|
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.
|
|