Kirjoittaja |
Viesti |
The Härski
|
 Re: Pelottavimmat kauhuelokuvat
Squall kirjoitti: Jaa pelottavimmat. Kauna ja Kauna 2 (Psykologista kauhua) Ja Saw 2 ja 3 ovat raakoja. 1. keskittyy enemmän psykologiseen osastoon. Peliosastolta suosittelen Condemned 2:sta. Psykologinen tehoaa ainakin minuun parhaiten. E: Myös Black Christmas on hyvä "Joulun henkeen" sopiva leffa. Black christmas oli hyvä 
|
7.11.2008 22:08 |
|
|
The Härski
|
Sawit Halloweenit Kaunat Ringit Tiedän mitä teit viimekesänä Freddyt Jasonit Creepshowit on vaa hauskoja Alienit
siinä jotain hyviä
|
7.11.2008 22:10 |
|
|
Otacon
|
The Härski kirjoitti: Squall kirjoitti: Jaa pelottavimmat. Kauna ja Kauna 2 (Psykologista kauhua) Ja Saw 2 ja 3 ovat raakoja. 1. keskittyy enemmän psykologiseen osastoon. Peliosastolta suosittelen Condemned 2:sta. Psykologinen tehoaa ainakin minuun parhaiten. E: Myös Black Christmas on hyvä "Joulun henkeen" sopiva leffa. Black christmas oli hyvä  Juu, aika karmiva mielestäni, mutta loppujen lopuksi yksi parhaista kauhuleffoista mitä olen nähnyt.
_________________ Comeback?
|
8.11.2008 01:35 |
|
|
The Härski
|
Squall kirjoitti: The Härski kirjoitti: Squall kirjoitti: Jaa pelottavimmat. Kauna ja Kauna 2 (Psykologista kauhua) Ja Saw 2 ja 3 ovat raakoja. 1. keskittyy enemmän psykologiseen osastoon. Peliosastolta suosittelen Condemned 2:sta. Psykologinen tehoaa ainakin minuun parhaiten. E: Myös Black Christmas on hyvä "Joulun henkeen" sopiva leffa. Black christmas oli hyvä  Juu, aika karmiva mielestäni, mutta loppujen lopuksi yksi parhaista kauhuleffoista mitä olen nähnyt. Todellakin! Musiikit anto tästä mammonan leffan! 
|
8.11.2008 02:09 |
|
|
miyavi
|
Enpä tiedä... Vastaan nyt vaikkei tuukkaan mieleen mitään omasta mielestä pelottavaa. Kauna ei ollut pelottava (mutta se oliki se amerikkalaisetn versio, japani-versio on kuulemma paljon pelottavampi?).
Saw-leffoista oon nähny vasta ekan (ihan hyvä oli) ja katon tokan nyt ku tulee tänään/huomenna telkkarista, ja sit tässä tän tai ens viikon aikana 3 ja 4. Tuskin nekään kuitenkaan mitenkään erityisiä on.
Eikä manaajakaan ollut pelottava, petyin ihan kauheesti ku se oli niin, suoraan sanottuna, huono, (ku olin ala-asteella niin kaikki vaa pelkäs sitä ihan hulluna ja sano että niiden vanhemmat antaa kattoo melkeen mitä kauhuleffoja vaan, mutta EI missään nimessä sitä) eikä se hämähäkkikävelykään ollut pelottava. Ja manaaja 2:sta puhumattakaan. surkea ku mikä. Siitä on sanottu et se on jopa pahempi ku eka? Huh huh, siinä ei ollut mitään ihmeellistä, tai ei ainakaan mun mieli järkkyny.
Onhan niitä muitakin sit tullu nähtyy, mut tossa on ne jotka tässä lähiaikoina oon kattonu. Ja se tappajahaikin oli huono. ärsyttävä vaan.
Joten, oikeesti hyvää kauhuleffaa odottaessa....
_________________ jee
|
8.11.2008 20:13 |
|
|
The Härski
|
miyavi kirjoitti: Enpä tiedä... Vastaan nyt vaikkei tuukkaan mieleen mitään omasta mielestä pelottavaa. Kauna ei ollut pelottava (mutta se oliki se amerikkalaisetn versio, japani-versio on kuulemma paljon pelottavampi?).
Saw-leffoista oon nähny vasta ekan (ihan hyvä oli) ja katon tokan nyt ku tulee tänään/huomenna telkkarista, ja sit tässä tän tai ens viikon aikana 3 ja 4. Tuskin nekään kuitenkaan mitenkään erityisiä on.
Eikä manaajakaan ollut pelottava, petyin ihan kauheesti ku se oli niin, suoraan sanottuna, huono, (ku olin ala-asteella niin kaikki vaa pelkäs sitä ihan hulluna ja sano että niiden vanhemmat antaa kattoo melkeen mitä kauhuleffoja vaan, mutta EI missään nimessä sitä) eikä se hämähäkkikävelykään ollut pelottava. Ja manaaja 2:sta puhumattakaan. surkea ku mikä. Siitä on sanottu et se on jopa pahempi ku eka? Huh huh, siinä ei ollut mitään ihmeellistä, tai ei ainakaan mun mieli järkkyny.
Onhan niitä muitakin sit tullu nähtyy, mut tossa on ne jotka tässä lähiaikoina oon kattonu. Ja se tappajahaikin oli huono. ärsyttävä vaan.
Joten, oikeesti hyvää kauhuleffaa odottaessa.... Jos kunnon kauhua odottelet...niiin Chucky (Missä tappajanukke tapaa ihmisiä hyäv juonen ja huumorin kera) Wikipedia kertoo varmaan lisää  Jason ja Freddyt (Tiedät kai Perjantaina 13pv ja Painajainen elm streetil, jos et hanki ne videot saatana! Halloween (Minsuta lempapri kauhu sarja never) Black Crismash ( Jouluna, kun katsot tämän....niiiin huih..vittu, kun pelkäät olla yksin kotona) Loukussa (joku Desent loukussa leffan nimi on, on minun HENKILÖKOHTAISESTI karmivin, pelotavin kauhu leffa NEVER!. Kannataa katsoa tämä leffa) Kysy multa lisää jos et pitäny
|
8.11.2008 20:23 |
|
|
Hayashi
|
Joo siis Freddyt on ihan anaalista.. Ei voi ees kauhuks laskea..
Oma top taitaa olla se alkuperänen Texsasin Mottorisahamurhat
|
9.11.2008 01:31 |
|
|
Otacon
|
The Härski kirjoitti: miyavi kirjoitti: Enpä tiedä... Vastaan nyt vaikkei tuukkaan mieleen mitään omasta mielestä pelottavaa. Kauna ei ollut pelottava (mutta se oliki se amerikkalaisetn versio, japani-versio on kuulemma paljon pelottavampi?).
Joten, oikeesti hyvää kauhuleffaa odottaessa.... Jos kunnon kauhua odottelet...niiin Chucky (Missä tappajanukke tapaa ihmisiä hyäv juonen ja huumorin kera) Wikipedia kertoo varmaan lisää  Jason ja Freddyt (Tiedät kai Perjantaina 13pv ja Painajainen elm streetil, jos et hanki ne videot saatana! Halloween (Minsuta lempapri kauhu sarja never) Black Crismash ( Jouluna, kun katsot tämän....niiiin huih..vittu, kun pelkäät olla yksin kotona) Loukussa (joku Desent loukussa leffan nimi on, on minun HENKILÖKOHTAISESTI karmivin, pelotavin kauhu leffa NEVER!. Kannataa katsoa tämä leffa) Kysy multa lisää jos et pitäny Minuun ei muut kuin tuo jo aikaisemmin mainitsemani Black Christmas tuossa listassa kiinnostaneet oikein. Minusta noissa muissa ei ollut niitä elementtejä joita itse kauhuelokuvissa pelkään.
_________________ Comeback?
|
9.11.2008 02:58 |
|
|
miyavi
|
The Härski kirjoitti: miyavi kirjoitti: Enpä tiedä... Vastaan nyt vaikkei tuukkaan mieleen mitään omasta mielestä pelottavaa. Kauna ei ollut pelottava (mutta se oliki se amerikkalaisetn versio, japani-versio on kuulemma paljon pelottavampi?).
Joten, oikeesti hyvää kauhuleffaa odottaessa.... Jos kunnon kauhua odottelet...niiin Chucky (Missä tappajanukke tapaa ihmisiä hyäv juonen ja huumorin kera) Wikipedia kertoo varmaan lisää  Jason ja Freddyt (Tiedät kai Perjantaina 13pv ja Painajainen elm streetil, jos et hanki ne videot saatana! Halloween (Minsuta lempapri kauhu sarja never) Black Crismash ( Jouluna, kun katsot tämän....niiiin huih..vittu, kun pelkäät olla yksin kotona) Loukussa (joku Desent loukussa leffan nimi on, on minun HENKILÖKOHTAISESTI karmivin, pelotavin kauhu leffa NEVER!. Kannataa katsoa tämä leffa) Kysy multa lisää jos et pitäny Juu voishan noita kattoakki : P Mutta kun mul on just se katon leffaa sillä asenteella et HEHEH HUONO niin se vie tunnelman. Sitä paitsi mun on vaikee lakata ajattelemasta että ne henkilöt on vaan näyttelijöitä, että se asia ei oikeesti tapahdu (ainakaan samalla tavalla, mikäli leffa on johonki ns. "tositarinaan" perustuva). : D Mut sit, miks hitos mä jotain salkkareita katon, ne näyttelee silleen... suht huonosti, ja se niitten puhetapaki on jotai niin väärän kuulosta. Katon silti aina.... : O -Okeeei off topic. PS. lähen kattoo salkkareit, moikka. : P
_________________ jee
|
14.11.2008 20:31 |
|
|
daredevil990
|
En ossaa sanoo pelottavinta ku ei oikee semmosii löydy (en kyl tosin oo kattonu evil deadii) mut raakoja on sawit ja texas chainsaw masscare 
_________________Why so serious? 
|
13.12.2008 19:04 |
|
|
sandee
|
Sori nyt vaa ku tuotan pettymyksen kaikille, en löytäny täst keskustelust mitää pelottavaa kauhuleffaa. Nää Texasin moottorisahamurhaajat ja Friday the 13th:it on vaa leffoi jossa on yks henkilö kuka tappaa kaikki verisest ja raa'ast. En tykkää. Sawit on omast mielest hyvii mut ei nekään pelottavia ole. Täs muutama leffa joka laskee katsojaltaa allee: - REC - REC 2 - The Last House on the Left - Paranormal Activity - The Orphan (Ottolapsi) - Quarantine (Karanteeni) Kattokaapa vaikka nyt aluks REC...
|
18.10.2010 11:57 |
|
|
ppaulli
|
Nää kaks on pelottavimpia mitä oon ikinä kattonu. Suosittelen kaikille kauhuleffoista pitäville ja jotka haluu hyvää juonta -Amityville Horror -Nigthmare On Elm Street (2010)
|
18.10.2010 16:17 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Nyt 18 vuotiaat voi mennä jo kattomaan Saw VII'tä elokuva teattereihin. Kyseessä on sarjan viimeinen osa ja se on 3D'nä. Elokuva ollaan kuvattu kokonaan 3D'lle, joten se näyttää hyvin realistiselta ja elokuvassa kaikki sirkkelit, piikit, yms näyttävät tulevan suoraan katsojien silmiin.Sarjan viimeisessä osassa kaikki ollaan laitettu peliin.Ansat, jotka olivat liian raakoja edellisiin osiin, ollaan viimein lisätty tähän kaikista verisimpään osaan. (Esim "Autotalli ansa", revi selkäsi selkäydintä myoten irti 30 - sekunnissa, tai kaikki parhaat ystäväsi kuolevat) Traileri: http://www.youtube.com/watch?v=aeeFroW8OVM&hd=1Vuhuu! Meitsi täyttää tänään 15 - v, vois mennä kattoo Paranormal Activity kakkosen
4.11.2010 12:38 |
|
|
molkoback
|
Saw leffat ei ole kyllä yhtään pelottavia ja juonikin meni kököksi heti kakkososan jälkeen. Ihan läpällä vois silti kattoo ton uusimman, kun gore on aina hauskaa.
4.11.2010 17:16 |
|
|
DeWorD
Minecraft-moderaattori
|
MixuBoxu kirjoitti: Pelottavista leffoista tiedän nyt tässä Halloween-sarjan joka on vielä aika lievää kauhua, jos tosikauhua etsii niin Xbox360 ja BioShock! itse muistan Bioshockista yhden (1) hieman pelottavan kohdan. Käännyin ympäri niin siihen heti selän taakse olis spawnannut vihollinen.
_________________ Intel i7 2600k | Maximus IV | 8GB DDDR3 1866MHz | Nvidia Gigabyte GTX680 | Corsair F120 120Gt / WD 2TB |
|
5.11.2010 14:37 |
|
|
|