Keskustelu


Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
 Pokemon-Pearl-Heatran 
Kirjoittaja Viesti

Liittynyt: 8.3.2007 13:07
Paikkakunta: Kokemäki
Viesti Pokemon-Pearl-Heatran
En tiedä mutta...voiko tota Heatrania saada enää Pearlissa jos sen tappaa Stark Mountainissa Kuva

En saa edes tätä pokemonia GTS:n kautta ku multa puuttuu aina joku pokemoni mitä se haluaa siitä Heatranista (Global Trade Station)

Olis kiva että joku kertois miten sen saa. Tai jos joku teistä vaikka haluais vaihtaa sen munkaa min. lvl saa olla 50 lvl. annan siitä Skarmoryn

Toinen asia. Mää oon omassa Pearlissani siinä kohtaa siinä missä on saanu national pokemon jutun (Pokedex). Kuka vois kertoo miten pääsen niihin Pal Park Catch Show juttuun ku se puhuu jostain kuudesta pokemonista ja ? ja Hoenn jutusta.
Toi ei päästä mua ohitsensa toi ukko. Mulla on Palkia(lvl. 66) ja Dialga(lvl. 100)
Ja jos joku haluaa voi kertoo oman Friend Codensa ja ukon nimensä ku haluaisin tietää ku ei mulla oo yhtään listassani

Kuva

_________________
Girls, girls, girls!!! :'D

13.7.2008 17:21
Profiili
Avatar

Liittynyt: 19.5.2007 21:04
Paikkakunta: Kerava
Viesti Re: Pokemon-Pearl-Heatran
Eareland kirjoitti:
En tiedä mutta...voiko tota Heatrania saada enää Pearlissa jos sen tappaa Stark Mountainissa Kuva

En saa edes tätä pokemonia GTS:n kautta ku multa puuttuu aina joku pokemoni mitä se haluaa siitä Heatranista (Global Trade Station)

Olis kiva että joku kertois miten sen saa. Tai jos joku teistä vaikka haluais vaihtaa sen munkaa min. lvl saa olla 50 lvl. annan siitä Skarmoryn

Toinen asia. Mää oon omassa Pearlissani siinä kohtaa siinä missä on saanu national pokemon jutun (Pokedex). Kuka vois kertoo miten pääsen niihin Pal Park Catch Show siirtääjuttuihin ku se puhuu jostain kuudesta pokemonista ja ? ja Hoenn jutusta.
Toi ei päästä mua ohitsensa toi ukko. Mulla on Palkia(lvl. 66) ja Dialga(lvl. 100)
Ja jos joku haluaa voi kertoo oman Friend Codensa ja ukon nimensä ku haluaisin tietää ku ei mulla oo yhtään listassani

Kuva

Ei voi saada enää, olen pahoillani. Voin vaihtaa sen ehkä sinulle, jos joksus pyydystän sen.
Tuo mies ei päästä sinua ohi, koska et ole siirtänyt pokémoneja siihen pearliin.
.::OHJEET::.
1. Avaa DS ja mene Pearliin. (varmista, että DS-konsolissa on haluamasi GBA-peli kiinnitettynä.)
2.Valikossa(siis siinä missä on Continue, New Game, Options je.)valitse Migrate from *pelin nimi*.
3. Sinulta kysytään, haluatko varmasti siirtää pokémonit pearliin. Valitse Kyllä.
4. Alanäyttöön ilmestyy kaikki GBA-pelin laatikoissa olevat pokémonit. Valitse tästä kuusi pokémonia. Huomaa, ettet voi siirtää pokémoneja, jotka osaavat HM-liikkeen. Valittuasi kuusi pokémonia. Peli siirtää pokémonit Pearliin.
5. Avaa savesi ja lennä(tai kävele, juokse, pyöräile, surffaa, whatever)Pal parkiin.
6. Nyt sen ''ukon'' pitäisi päästää sinut.

Rekisteröidy tuonne, siellä on paljon ihmisiä valmiina vaihtamaan.

_________________
fag

Kuva

13.7.2008 20:06
Profiili WWW

Liittynyt: 8.3.2007 13:07
Paikkakunta: Kokemäki
Viesti Re: Pokemon-Pearl-Heatran
Mulla ei ole mitään GBA-peliä mulla on nintendo DS pelinä se pokemon pearl
"Mun valikossa lukee vain Continue,New Game, ja Nintendo WFC Settings"
Mulla ei lue mitään Migrate From juttua. APUA!!!

_________________
Girls, girls, girls!!! :'D

14.7.2008 16:04
Profiili
Avatar

Liittynyt: 19.5.2007 21:04
Paikkakunta: Kerava
Viesti Re: Pokemon-Pearl-Heatran
Eareland kirjoitti:
Mulla ei ole mitään GBA-peliä mulla on nintendo DS pelinä se pokemon pearl
"Mun valikossa lukee vain Continue,New Game, ja Nintendo WFC Settings"
Mulla ei lue mitään Migrate From juttua. APUA!!!

Ei siinä lue jos ei ole sitä GBA-peliä laitettuna.

_________________
fag

Kuva

14.7.2008 19:31
Profiili WWW
Avatar

Liittynyt: 17.10.2008 17:58
Viesti Re: Pokemon-Pearl-Heatran
ootte noobei mul on 10 100lv boxii hah mul on AGTION REPLAY.

17.10.2008 18:17
Profiili
Viesti Re: Pokemon-Pearl-Heatran
Dark prince 3 kirjoitti:
ootte noobei mul on 10 100lv boxii hah mul on AGTION REPLAY.

Repes actipn replay sellasille jotka ei osaa pelaa itellä on pearl ja diamond diamondissa 13 100levusta ^^

17.10.2008 21:05
Avatar

Liittynyt: 17.5.2009 12:46
Viesti Re: Pokemon-Pearl-Heatran
MULLA ON ACTION REPLAY MEDIA VERSIO
IHAN HYÖDYTÖN


R4 TAAS PALJON PAREMPI

_________________
I'm Dovahkiin.... Wait what?

4.6.2009 21:22
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com
Copyright © 2003-2024 Jesse Hakanen | Linkitä | IRC