Sompi kirjoitti:
No en polta. Kuka vitun urpo nyt sellaista tekisi? Siinähän kunto huononee, luut haurastuu, vanhenemisen oireet tulevat nuorempina ja kaiken lisäksi tupakoivat haisevat saatanan pahalle. Rahaakin siihen menee monilla kymppi päivässä. Kaiken lisäksi suurin osa tupakoijista ei osaa ottaa muita ihmisiä huomioon valitessaan paikkaansa, jossa käryytellä.
TAKTINEN!
Minä olen urpo ja poltan. Olen polttanut äkkisiltään laskettuna n. 10 vuotta. Pidän siitä, hauska harrastus - rauhottaa mieltä ja kehoa. Mikäli porukalla menee kymppi päivässä röökiin, tarkottaa se parin askin polttoa, jos halvoista röökeistä puhutaan - Marlboro taitaa olla hintaluokassa ihan kärkikastia ja sekin maksaa vaan 6.40 á 20 tupakkaa.
Tupakoivat ihmiset haisee kyllä pahalta, ei siinä. Ennemmin mä kuitenkin sitä haistelen, kun esimerkiksi hikistä ihmistä. Viimeseen asiaan huomioita kuitenkin - osa non smokereista tuppaa kävelemään tupakkapaikkojen ohi ihan tarkotuksella. Riitä sormet ja varpaat edes laskemaan niitä kertoja, kun joku tehnyt ihan selkeän "kierroksen" reitillään, että pääsee yskien kulkemaan tupakkapaikkojen ohi.