Joo, aattelin tehdä tälläisen, ja kertoa taas vaihteeksi miten mie teen siguja.
No mitäs sitten enää jaarittelemaan, aloitetaas samantien.
1. Dodiin, aloitetaas uusi työ. Omani koko on 350x125, mutta voit kaiketi käyttää omaa lempikokoasi jos niin haluat.
2. Paina D näppäintä. Näin sinulla pitäisi väreiksi tulla musta ja valkoinen. Ota Gradient Tool (G), ja tee tämännäköinen pohja:

3. Sitten laitetaan sen päälle yksi tai kaksi C4D renderiä. En kerro mistä saa ja mikä se edes on, kyllä se pitäisi jo tietää. Tässä minun tulos:

4. Lisätään renderi. Itse käytin tätä:
http://planetrenders.net/renders/displa ... pos=-29589
5. Kopioidaan renderi 2 kertaa. Eli paina CTRL+J yhdistelmää kaksi kertaa. Näin sinulla on 3 renderiä siinä. Laita kaksi päällimmäistä piiloon. (Silmän kuva siinä layerin vasemmalla puolella.)
6. Nyt se alimmainen niistä, joka sinulla pitäisi olla näkyvissä, smudgetappas sitä. Sillätavalla kuin pidät hyvänä, itse tein sen nyt näin:

7. Laita sen layer modeksi vielä Linear Dodge.
8. Nyt, se keskimmäinen renderi, laita siihen Liquify. (Filter - Liquify) Vähän tähän tyyliin:

9. Ja se sitten modeen Screen. Poista kohdat jotka näyttää rumilta jos haluat.
Itse pidin tätä vähän turhan kirkkaana, joten laitoin sen smudge layerin opacityn 41%.
10. Sitten, tee uusi layer. Siihen image - Apply image. Ja sitten Filter - Distort - Ripple - 300%. Layer modeksi lighten. Kumita pois renderin päältä, ja rumat kohdat.

11. Uusi layer. Valkoinen väri. 200px tai 300px Soft brush. Lisää jonnekkin valonlähde.

12. Sitten Layer - New Adjustment layer - Gradient Map - Mustasta valkoiseen.
Opacity 33%.

13. Layer - New Adjustment layer - Curves. Kääntele niitä senverran, että saat sen omasta mielestäsi hyvin. Itse nyt sain tälläistä:

14. Taas kerran, Layer - New Adjustment layer - Color Balance. Säädä itsellesi mieluiset värit. Jos et millään tahdo saada hyvin, koita laittaa sen Gradient Mapin opacityä alemmas, tai jopa nollaan. Tämä nyt riippuu vähän miten työn on tehnyt, onko se parempi gradient mapilla vai ilman. Voit säätää värejä ja kirkkaisuutta ja muuta lisää jos haluat, itse olen nyt suht koht tyytyväinen.

15. Sitten, uusi layer ja siihen Apply Image. Ota Burn Tool (O), ja kokeileppas jos saat sillä vähän syvyyttä siihen sigiisi. Itse käytin nyt hiukan:

16. Sitten tähän väliin yleensä laitan vähän sitä sun tätä. Kerron tässä nyt mitä itse laitoin, mutta voit itse lisätä omia juttuja jos haluat. Kaikissa kohdissa kumitat rumat kohdat pois.
Ja muista tehdä nämä aina Uusi layer - Apply image menetelmällä.
Filter - Distort - Displace Lighten Filter - Distort - Wave LightenFilter - Blur - Motion Blur LightenFilter - Blur - Gaussian Blur (0,7) NormalFilter - Sharpen - Sharpen Normal
17. Aika pitkällä jo! Noniin, nyt sitten vielä teksti ja reunat. Näissä saattekin pärjätä itse, ja tämän koko tutoriaali on tehty vain suuntaanäyttäväksi. Muokkailkaa ja soveltakaa itse.
LOPPUTULOS:
Muita lopputuloksia;

- Copyright: Wildcards

- Copyright: Drazil