|
Trollaaminen
Kirjoittaja |
Viesti |
S1lv1a
|
 Re: Trollaaminen
Mahti-sarjis
|
6.7.2009 20:48 |
|
|
Tinttamiau
|
.Po kirjoitti: Mahti-sarjis Final Destination comic, newfag 
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
6.7.2009 21:09 |
|
|
Tinttamiau
|
Zukashimoto kirjoitti: Love Guru kirjoitti: Minä taas olen vain riippuvainen tietokoneista, koska vihaan niitä, käyn PKssa hyvin usein tyydytykseksi. Mee hoitoon. Soitan kohta valkotakkiset sulle avuks :O. Tuo on sulaa hulluutta
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
6.7.2009 21:25 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Fetajuusto kirjoitti: Zukashimoto kirjoitti: Love Guru kirjoitti: Minä taas olen vain riippuvainen tietokoneista, koska vihaan niitä, käyn PKssa hyvin usein tyydytykseksi. Mee hoitoon. Soitan kohta valkotakkiset sulle avuks :O. Tuo on sulaa hulluutta Tarkoitin, että tietokoneriippuvuutta vastaan, en mitään sexuaalista.
6.7.2009 22:03 |
|
|
Cpod
|
Enpä hirveästi kiinnitä huomiota trolleihin. Välillä jos palaa pinna niin tulee sanottua yhtä sun toista. Mut kyl mä yritän olla huomaamatta trolleja, vaikka mieli tekis haukkuu ne ja pahasti. 
_________________ NYT SITTEN VITTU SUKKAMUNA TÄNNE NIIN ANNETAAN PIISKAA PYLLYLLE
|
13.7.2009 12:31 |
|
|
tommis
|
Itse trollaan välillä irc verkoissa kun on niin hiton tylsää. Mutta muuten olen huomioimatta trolleja. Onneksi pk:oossa ei ole montaa trollia. 
|
13.7.2009 23:46 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
Vittu! Olkaa ny edes hetki trollaamatta perkele! Koko aika joku kiroilee ihan helevetisti, ja kaikkee sellasta paskaa saatana!
Emnä enää kestä teijän rumaa käyttäytymistä vittu!
30.8.2009 20:50 |
|
|
molkoback
|
Love Guru` kirjoitti: Vittu! Olkaa ny edes hetki trollaamatta perkele! Koko aika joku kiroilee ihan helevetisti, ja kaikkee sellasta paskaa saatana!
Emnä enää kestä teijän rumaa käyttäytymistä vittu! Mee pois mun netistä. 
30.8.2009 21:33 |
|
|
tommis
|
Zukashimoto kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Vittu! Olkaa ny edes hetki trollaamatta perkele! Koko aika joku kiroilee ihan helevetisti, ja kaikkee sellasta paskaa saatana!
Emnä enää kestä teijän rumaa käyttäytymistä vittu! Lähe sitten pois nii kulmaan saattaa tulla läjä asiallisia ja wanhempia käyttäjiä takaisin, koska lasket Pkoon keski-ikää henkisellä penikkamaisuudellasi. HENKISELLÄ HENKISELLÄ se on kolmetoista mutta, mitäpä tosta Fucker on ykstoista ja se on viellä isompi trolli.  molkoback kirjoitti: Love Guru` kirjoitti: Vittu! Olkaa ny edes hetki trollaamatta perkele! Koko aika joku kiroilee ihan helevetisti, ja kaikkee sellasta paskaa saatana!
Emnä enää kestä teijän rumaa käyttäytymistä vittu! Mee pois mun netistä.  NÄin. 
|
30.8.2009 21:35 |
|
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.
|
|