Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
 Mitä harrastat? 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Re: Mitä harrastat?
Hmm pyöräilyä harrastan ja hiihtoa :roll: :evil:

1.2.2012 20:11
Profiili

Lätkää futista säbää uintia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :) :)

1.2.2012 20:55
Profiili

pyöräilyä, lenkkeilyä, valokuvausta. Piirtäminen tapahtuu nykyään lähes yksinomaan koulussa.

Kuva

1.2.2012 21:16
Profiili WWW
Minecraft-moderaattori

JUDOA<3

1.2.2012 21:54
Profiili

minä harrastan jääkiekkoa :)

16.6.2012 14:58
Profiili

Vidya gaems

16.6.2012 16:43
Profiili

Kemaru kirjoitti:
pyöräilyä, lenkkeilyä, valokuvausta. Piirtäminen tapahtuu nykyään lähes yksinomaan koulussa.

7-9km lenkeillä tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa vieläkin. ^^

Kuva

16.6.2012 18:47
Profiili WWW

Jalkapalloa ja urheilumiekkailua.

16.6.2012 19:43
Profiili

mä harrastan salibandya

18.6.2012 10:49
Profiili

Marsalkka Mahtimeisseli kirjoitti:
Tietokone hommii, elukoita, pelaamista, jonkin verran urheiluu, jonkin verran moottori ajoneuvoja, elämän tarkoitukseen ettimistä... :D

Viesti kirjoitettu 13 vuotiaana "jonnena" lähes 7v sitten, joten eiköhän olisi aika päivittää tilannetta. Suurin osa vuorokauden vapaa-ajasta menee nykyisin joko hevosteluun tai yleiseen tiedon ahmimiseen. Pelejä tulee pelailtua muutamana iltana viikossa, yhteensä noin 10 tunnin edestä viikottain.

Hevostelu voitaisiin kyllä teoriassa laskea myös ammatiksi tai ammattiin harjoitteluksi, mutta voihan se ammatti olla myös harrastus. Yleisellä tiedon ahmimisella tarkoitan sitä, että suurin osa illasta menee foorumeita, uutispalstoja ja internetin tietosanakirjoja lueskellen ja pohdiskellen. Tällä hetkellä itselläni on kovassa huudossa yhteiskunnalliset ja humanistiset tieteet, mutta myös fysiikka kiinnostaa hieman. Löysin myös "elämän tarkoituksen".

19.6.2012 01:00
Profiili

Mikähän tämä tarkoitus mahtaa olla? Itse olen siinä käsityksessä että se on lisääntyminen.

19.6.2012 01:20
Profiili

Lakanamies kirjoitti:
Mikähän tämä tarkoitus mahtaa olla? Itse olen siinä käsityksessä että se on lisääntyminen.

Riippuu "tarkkailuasemasta" ja siitä, tarkoitetaanko elämällä jonkun henkilökohtaista elämää, koko ihmiskuntaa vai kaikkea elämää. Suurimmalla mittakaavalla katsoen elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Maailmankaikkeus vain on. Se ei "välitä", onko minkäänlaista elämää edes olemassa, jolloin myös ihmiskunnalla ja yksilöillä ei ole mitään väliä. Maailmankaikkeus tulee kuitenkin jossain vaiheessa luhistumaan ja kaikki elämä sen mukana. Tietysti jo tämän luhistumisen estämiseksi tai "elämän" jatkamiseksi luhistumisen jälkeen keksittäisiin joku keino, niin se ehkä muuttaisi tässä näkökulmassa elämän tarkoitusta.

Seuraavaksi suurin näkokulma elämän tarkoituksesta on elämä ja ihmiskunta ylipäätänsä. Tässä näkökulmassa tärkeintä on lyhyesti sanottuna selviytyminen ja lisääntyminen, sekä kehittää keinoja kummankin ehostamiseksi. Tämän vaiheen jälkeen on lukemattomia "välivaiheita" ennen ihmisyksilön elämäntarkoitusta, mutta en jaksa nyt tähän hätään kirjoittaa niitä. Kirjoitan kyllä pyydettäessä lisää näitä "välivaiheita", mutta arkielämässä tärkein asia on seuraavana.

Yksilöllisen elämäntarkoituksen määrittää yksilö itse. Itse olen ottanut omaksi elämäntarkoituksekseni vain pitää hauskaa, lisääntyä, elää "hyvää elämää", yrittää saada tulevaisuuden maailmasta parempaa paikkaa elää ja saada ihmisiä enemmän kiinnostumaan tieteistä.

19.6.2012 01:40
Profiili

Harrastan judoa,Airsoftia ja laskettelua.

20.6.2012 15:36
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 118 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: