Huonoin elokuva minkä olette katsoneet?
Kirjoittaja |
Viesti |
Dark
|
 Re: Huonoin elokuva minkä olette katsoneet?
BRÜNO!! Luulin että tää olis ollu boratmaisempi mutta... Ei voi edes kuvailla koko helkkarin elokuvaa. Siis... Joku sisällä kyllä kuoli, korjaan murhattiin tän elokuvan aikana.
Ei pysty.. Ego pirstaleina.
_________________ Kalanhajuset sormet. ------ AMD Phenom X4 Quad Core 3,4ghz Black Edition, Asus M4A88TD, Kingston HyperX Blue 4GBx2, Kingston SSD 60GB, 2x WDC 500GB, Corsair Enthuasiast 850TX, NZXT Tempest 410
|
2.8.2009 01:29 |
|
|
Drazil
Liittynyt: 1.3.2007 19:31 Paikkakunta: Oikeesti? Luuleeko joku muka että vastaisin tähän kentään? Tai siis tottakai miettii ei olis muuten.
|
Dare-Sama kirjoitti: Ööööööööööö no joku Rambo 3 ehk? Emt, ei tuu mieleen... Muuten, viimeksi oon kirjautunu joskus vuonna Kermis ja Lego et uuet käyttäjät ei varmaa mua tiiä  Jesh, en ollu varmaa rekannu viel mut muistan silti 
_________________[center] Alla olevaa kuvaa painamalla pääset portfoliooni.   [/center]
|
5.8.2009 18:30 |
|
|
Hayashi
|
Oiskohan kauna 2..
|
5.8.2009 23:40 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Zukashimoto kirjoitti: Dark kirjoitti: BRÜNO!! Luulin että tää olis ollu boratmaisempi mutta... Ei voi edes kuvailla koko helkkarin elokuvaa. Siis... Joku sisällä kyllä kuoli, korjaan murhattiin tän elokuvan aikana.
Ei pysty.. Ego pirstaleina. Boratmaisuutta ei löytynyt, mutta muuten oli helvetin hauska leffa. :/ En ymmärrä mikä siinä niin paskaa oli  Homofobiset ei tykkää. Pitäs iteki tsekkaa jossai vaihees ks. leffa
|
6.8.2009 01:00 |
|
|
tommis
|
Marioysikax kirjoitti: Zukashimoto kirjoitti: Dark kirjoitti: BRÜNO!! Luulin että tää olis ollu boratmaisempi mutta... Ei voi edes kuvailla koko helkkarin elokuvaa. Siis... Joku sisällä kyllä kuoli, korjaan murhattiin tän elokuvan aikana.
Ei pysty.. Ego pirstaleina. Boratmaisuutta ei löytynyt, mutta muuten oli helvetin hauska leffa. :/ En ymmärrä mikä siinä niin paskaa oli  Homofobiset ei tykkää. Pitäs iteki tsekkaa jossai vaihees ks. leffa Vihaan homoja ja sen takia tämä onkin aivan mahtava leffa sais tosin olla borat maisempi, mutta siitähän sitä olis vasta haukuttu. 
|
6.8.2009 01:32 |
|
|
molkoback
|
Zukashimoto kirjoitti: Dark kirjoitti: BRÜNO!! Luulin että tää olis ollu boratmaisempi mutta... Ei voi edes kuvailla koko helkkarin elokuvaa. Siis... Joku sisällä kyllä kuoli, korjaan murhattiin tän elokuvan aikana.
Ei pysty.. Ego pirstaleina. Boratmaisuutta ei löytynyt, mutta muuten oli helvetin hauska leffa. :/ En ymmärrä mikä siinä niin paskaa oli  Olihan tuo ihan hyvä elokuva minusta, mutta jokaisella mielipiteensä.
6.8.2009 10:39 |
|
|
petzku
|
tommis kirjoitti: Vihaan homoja Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän.
|
6.8.2009 10:52 |
|
|
molkoback
|
petzku kirjoitti: tommis kirjoitti: Vihaan homoja Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän. Jos homous on synnynnäistä niin eikö se ole vähän kuin sairaus? Homo yksilöhän on muita heikompi, koska se ei pysty lisääntymään.
6.8.2009 13:12 |
|
|
petzku
|
molkoback kirjoitti: petzku kirjoitti: Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän.
Jos homous on synnynnäistä niin eikö se ole vähän kuin sairaus? Homo yksilöhän on muita heikompi, koska se ei pysty lisääntymään. Mikäli tälle linjalle lähdetään, niin esim. kaljuuntuminen on myös sairaus tai vaikkapa siniset silmät? Nehän ovat synnynnäisiä "ominaisuuksia", eli ne löytyvät geeneistä.
|
6.8.2009 13:28 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
petzku kirjoitti: molkoback kirjoitti: petzku kirjoitti: Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän.
Jos homous on synnynnäistä niin eikö se ole vähän kuin sairaus? Homo yksilöhän on muita heikompi, koska se ei pysty lisääntymään. Mikäli tälle linjalle lähdetään, niin esim. kaljuuntuminen on myös sairaus tai vaikkapa siniset silmät? Nehän ovat synnynnäisiä "ominaisuuksia", eli ne löytyvät geeneistä. nii. Ja ei ne homot oo välttämättä sellaisia kuin elokuvissa Menee liikaa offiksi. Tehkää uus aihe jos kiinnostaa.
|
6.8.2009 14:29 |
|
|
lepsu
|
Kaunat myös, ei oikein muhun nappaa 
_________________ Pall0masi
|
6.8.2009 23:50 |
|
|
tommis
|
Marioysikax kirjoitti: petzku kirjoitti: molkoback kirjoitti: petzku kirjoitti: Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän.
Jos homous on synnynnäistä niin eikö se ole vähän kuin sairaus? Homo yksilöhän on muita heikompi, koska se ei pysty lisääntymään. Mikäli tälle linjalle lähdetään, niin esim. kaljuuntuminen on myös sairaus tai vaikkapa siniset silmät? Nehän ovat synnynnäisiä "ominaisuuksia", eli ne löytyvät geeneistä. nii. Ja ei ne homot oo välttämättä sellaisia kuin elokuvissa Menee liikaa offiksi. Tehkää uus aihe jos kiinnostaa. Kyllä se on sairaus jos luonto on niin suunnitellut kaikki ihmiset on heteroja, mutta jos ihminen kuitenkin tykkää samasta sukuolesta vähän enemmän niin on tapahtunut virhe eli ihmisellä on sairaus. Itse hyväksyn homouden täysin eikä oo mitään sitä vastaan. 
|
7.8.2009 00:17 |
|
|
Kasvishampurilainen
|
tommis kirjoitti: Marioysikax kirjoitti: petzku kirjoitti: molkoback kirjoitti: petzku kirjoitti: Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän.
Jos homous on synnynnäistä niin eikö se ole vähän kuin sairaus? Homo yksilöhän on muita heikompi, koska se ei pysty lisääntymään. Mikäli tälle linjalle lähdetään, niin esim. kaljuuntuminen on myös sairaus tai vaikkapa siniset silmät? Nehän ovat synnynnäisiä "ominaisuuksia", eli ne löytyvät geeneistä. nii. Ja ei ne homot oo välttämättä sellaisia kuin elokuvissa Menee liikaa offiksi. Tehkää uus aihe jos kiinnostaa. Kyllä se on sairaus jos luonto on niin suunnitellut kaikki ihmiset on heteroja, mutta jos ihminen kuitenkin tykkää samasta sukuolesta vähän enemmän niin on tapahtunut virhe eli ihmisellä on sairaus. Itse hyväksyn homouden täysin eikä oo mitään sitä vastaan.  En minäkään mitenkään syrji homoutta, mutta olen silti Hetero love guru, enkä sekalais seksi love guru, tai no enmä tiiä... outo viesti tämä. 
7.8.2009 23:44 |
|
|
Mast3rmind_0
Liittynyt: 2.12.2008 23:10 Paikkakunta: Mmmm invisible cola......
|
Love Guru` kirjoitti: tommis kirjoitti: Marioysikax kirjoitti: petzku kirjoitti: molkoback kirjoitti: petzku kirjoitti: Mikäs niissä nyt on niin pahasti vialla? Ihminen ei tee sitä valintaa itse, vaan homous on synnynnäistä. Itse tunnen kaksi homoa, toinen on nainen ja toinen mies. Kumpikin ovat todella hyviä tyyppejä, eivätkä eroa millään tavalla muista tuntemistani ihmisistä. Lukuunottamatta tietenkään sitä, että pitävät samasta sukupuolesta hieman enemmän.
Jos homous on synnynnäistä niin eikö se ole vähän kuin sairaus? Homo yksilöhän on muita heikompi, koska se ei pysty lisääntymään. Mikäli tälle linjalle lähdetään, niin esim. kaljuuntuminen on myös sairaus tai vaikkapa siniset silmät? Nehän ovat synnynnäisiä "ominaisuuksia", eli ne löytyvät geeneistä. nii. Ja ei ne homot oo välttämättä sellaisia kuin elokuvissa Menee liikaa offiksi. Tehkää uus aihe jos kiinnostaa. Kyllä se on sairaus jos luonto on niin suunnitellut kaikki ihmiset on heteroja, mutta jos ihminen kuitenkin tykkää samasta sukuolesta vähän enemmän niin on tapahtunut virhe eli ihmisellä on sairaus. Itse hyväksyn homouden täysin eikä oo mitään sitä vastaan.  En minäkään mitenkään syrji homoutta, mutta olen silti Hetero love guru, enkä sekalais seksi love guru, tai no enmä tiiä... outo viesti tämä.  On se vaan outo.
_________________ Mast3rmind_0
|
7.8.2009 23:52 |
|
|
MixuBoxu
|
Lisää paskoja leffoja:
Daltry Calhoun - Ruohobisnes kuvaa leffaa erinomaisesti Son of Rambow - Helvetin masentava elokuva jota luulisi ensin komediaksi mutta totuus on paljon karumpi The Invisible - Masentava elokuva tyypistä joka muuttuu puolikuolleeksi, todella pitkästyttävä Maximum Overdrive - AC/DC ei paranna tätä leffaa, täysin surkea ja päätön hidaskulkuinen elokuva jossa näyttelijät, eivät vain osaa näytellä.
Siinä pari huonoa,
|
8.8.2009 05:20 |
|
|
|