Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
 Godfather 2 

Odotatko peliä?
Kyllä odotan todella paljon 17%  17%  [ 2 ]
Jonkun verran 17%  17%  [ 2 ]
Eipä oikein kiinnosta 25%  25%  [ 3 ]
En todellakaan 17%  17%  [ 2 ]
En ole kuullutkaan 25%  25%  [ 3 ]
Ääniä yhteensä : 12

Godfather 2 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Godfather 2
Ajattelin kysyä että löytyykö muita odottajia kuin minä. Syntymä päiväni on päivää ennen pelin julkaisua joten vanhemmat varmaan kustantaa :mrgreen:

13.3.2009 22:21
Profiili

Viesti Re: godfather 2
Eipä oikein kiinnosta. Eka osa oli niin uskomatonta kuraa, että kakkosen pitäisi parantua huomattavasti että se olisi edes siedettävä. Lisäksi huhujen mukaan olen kuullut, että olisi vielä kaikenlisäksi uskomattoman ruma peli. Peli sitäpaitsi ennakkoarvosteluissa on kuullostanut hyvin monimutkaiselta: Tee a-kohta jotta voit siirtyä kohtaan z, mutta muista että sinun tulee mennä kohteiden g,h,i,d,b ja n kautta. Sitä ennen sinun pitää käydä c ja h paikoissa. Sen jälkeen talonalta paikkaan ö ja takaisin -Tällaisen käsityksen olen ainakin itse saanut.

PS. Pelit-lehti kyllä muuten mainitsi, että olisi jopa helppokäyttöinen. Silti olen kuullut myös sellaista huhua, että olisi monimutkainen ja peli-into katoaisi lähes heti.

13.3.2009 23:50
Profiili

Jonkin verran odottelen kun olen tuon pelit-lehden tyytyväinen tilaaja ja sen viime numerossa tuli tietopaketti kyseisestä pelistä. Kiinnostuksen herätti koska olenkin vähän kaivannut taas peliä jossa on oikein kunnon "Gansta" meininki.

14.3.2009 00:40
Profiili

Pidin ykösestäkin, enköhän tule pitämään kakosestakin. Mutta sen näkee sitten, odottelen.

Zerdrücken zerpflücken
Ich geh am Gartenzaun entlang
Wieder spür ich diesen Drang
Ich muss zerstören
Doch es darf nicht mir gehören

14.3.2009 13:51
Profiili

Viesti Re: Godfather 2
Uuno Turhapurot (siltä 73-90+ luvulta) on parhaimpia. Vares 2 on myös aika hyvä koska siinä on naurettavia kohtia. Kummeli Kultakuume kuuluu omasta mielestä suomalais leffojen parhaimmistoon.

1.4.2015 09:19
Profiili

Viesti Re: Godfather 2
roosttylor kirjoitti:
Uuno Turhapurot (siltä 73-90+ luvulta) on parhaimpia. Vares 2 on myös aika hyvä koska siinä on naurettavia kohtia. Kummeli Kultakuume kuuluu omasta mielestä suomalais leffojen parhaimmistoon.

Jännä.

Itse kyllä tykkään pelistä vieläkin.

31.5.2016 01:10
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: