Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 JustimusFilms (musiikki/sketsit) ^_^ 

No onko nyt hauskaa?
On 53%  53%  [ 16 ]
Ei ole 47%  47%  [ 14 ]
Ääniä yhteensä : 30

JustimusFilms (musiikki/sketsit) ^_^ 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Re: JustimusFilms (musiikki/sketsit) ^_^
Miharu kirjoitti:
molkoback kirjoitti:
Aika pazkaa settiä.

toisin kuin joku trollineekeri, jolla ei ole muuta tekemistä kuin täyttää tää aihe turhista viesteistä.

Itse täytät koko foorumia vitun paskalla setillä. Painu nyt vittuun mun internetzistä.

5.9.2011 12:17
Profiili

Lainaa:
Itse täytät koko foorumia vitun paskalla setillä. Painu nyt vittuun mun internetzistä.

Tämä menee nyt ulos aiheesta, mutta sä et omista internettiä.
Minä en ole itse kirjoittanut näitä käyttöehtoja.
En yritä leikkiä moderaattoria tai mitään.
Yritän vain rehellisesti sanoa etten ole koskaan nähnyt sinun kirjoittavan tänne foorumille mitään järkevää.
En tarkoita tällä että itse olisin mitään sinua järkevämpää, olen kirjoitellut tänne foorumille kaikenlaista tekstiä jota aina myöhemmin olen tullut katumaan ja olen myös itse rikkonut käyttöehtoja.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sinä olisit jollain määrin korkea-arvoisempi kuin minä.
Sinulla on täsmälleen samat säännöt kuin minullakin.
Jopa sinun nimimerkkisi on jo Suomen oikeuden ja lakin mukaan tarpeeksi rasismia sisältävä, että joku voisi nostaa sinua vastaan syytteet.
Sä et millään tavalla omista tätä internettiä, koska se on kaikille yhteinen, itse asiassa minun perheeni on minulle tästä netistä maksanut, joten minulla on täysi oikeus olla täällä.

No mutta nyt aiheeseen.
Ihmettelen miten tässä on näin iso raja sen välillä ketkä tykkäävät ja ketä ei, koska esim useimmissa kouluissa JustimusFilmsiä fanitetaan ihan älyttömästi.
Miksiköhän se täällä pelikulmassa on herättänyt näin paljon kritiikkiä?
Se on asia jota hämmästelen.
Nuoremmat ihmiset taitaa tykätä tästä enemmän, kuin vähän vanhemmat.

5.9.2011 15:22
Profiili

Pelkästään neekeri-sana ei riitä siihen, että jotakuta vastaan voisi nostaa syytteet - syytteen voi nostaa, mutta pelkästään sanan käyttö internetin valtavassa maailmassa ei riitä syytteiden nostoon - ja nimimerkissä ei käytetä muita voimakeinoja kuin tuota kyseistä sanaa. Mikäli jokainen, joka kyseistä sanaa käyttäisi, olisi Suomessa liuta ihmisiä menossa oikeuteen.

Ja se on muuten "Suomen oikeuden ja lain mukaan", ei lakin mukaan - mikäli kyseistä sanamuotoa käytät, puhut hatusta synonyymimuodossa, et laista. Lisäksi sanat oikeus ja laki voitaisiin yhdistää, jolloin voitaisiin puhua "Suomen lainsäädännön mukaan". Pelkkää oikeus sanaa on turha käyttää.

EDIT. Tulipas ryssittyä tässäkin, ylempänä siis tarkoitin, että syytteen voi nostaa, mutta toinen juttu onkin se, että meneekö se koskaan "läpi" - eli pidetäänkö kyseistä syytettä ns. "turhana".

Viimeksi muokannut petzku päivämäärä 5.9.2011 15:52, muokattu yhteensä 1 kerran
5.9.2011 15:31
Profiili

petzku kirjoitti:
Pelkästään neekeri-sana ei riitä siihen, että jotakuta vastaan voisi nostaa syytteet - syytteen voi nostaa, mutta pelkästään sanan käyttö internetin valtavassa maailmassa ei riitä syytteiden nostoon - ja nimimerkissä ei käytetä muita voimakeinoja kuin tuota kyseistä sanaa. Mikäli jokainen, joka kyseistä sanaa käyttäisi, olisi Suomessa liuta ihmisiä menossa oikeuteen.
Ja se on muuten "Suomen oikeuden ja lain mukaan", ei lakin mukaan - mikäli kyseistä sanamuotoa käytät, puhut hatusta synonyymimuodossa, et laista. Lisäksi sanat oikeus ja laki voitaisiin yhdistää, jolloin voitaisiin puhua "Suomen lainsäädännön mukaan". Pelkkää oikeus sanaa on turha käyttää.

Tämä meni nyt jo täysin ohi aiheesta, mutta wikipediasta kylläkin joskus olen lukenut, että neekeri sanan käytöstä voitaisiin nostaa jo syyte, mutta en ala väittelemään sinua vastaan, koska en kuitenkaan mikään lakimies itse ole.
Ja kiitos että opetit hieman äidinkieltäkin, koska en itse aina tutki kovin tarkkaan mitä kirjoitan.

Mutta nyt jos olisitte kilttejä ja pysyisitte aiheessa.
Jälleen kerran: Itseäni ihmetyttää miksi useimmissa kouluissa JustimusFilmsiä fanitetaan kauheasti, mutta täällä pelikulmassa kukaan ei tunnu oikein välittävän.
Ehkä nuoremmat henkilöt pitävät tästä enemmän kuin vanhemmat.
Olisi kiva tietää mistä tämä johtuu.

5.9.2011 15:46
Profiili

Miharu kirjoitti:
Ja kiitos että opetit hieman äidinkieltäkin, koska en itse aina tutki kovin tarkkaan mitä kirjoitan.

Ei mitään, aina ilo auttaa.

Asiaan - jotkut sketseistä ihan kohtalaisen hauskoja, joissain yritetty liikaa. Enempää en kuitenkaan tähän väliin lähde sanomaan.

5.9.2011 15:50
Profiili

Neekeri ei edes ole rasistinen sana. Se pohjautuu latinankielisestä adjektiivista "niger", joka ilmaisee mustaa väriä. On vain 1990-luvun propagandaa, että "neekeri" olisi jotenkin rasistinen ilmaisu. Nykyäänhän värillisiä saa kutsua mustiksi, joka tarkoittaa ihan samaa asiaa, mitä neekeri. Tässä vähän yleissivistystä Miharulle. Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Neekeri

Miharu kirjoitti:
FAIL 1x
Perus lainauksen muuttamis jekku.
Tämä ei kuitenkaan edes sinulta onnistunut, koska unohdit kirjoittaa oman viestisi.
Tosin lainasit Zukashimotolta viestin, mutta missä on oma viestisi?
Ainiinjuu! Käsitykseni mukaan homot eivät hengaile Helsingissä tyttöjen kanssa 3 kertaa viikossa.
Mulla ei kuitenkaan ole mitään homoja vastaankaan.

Tuliko mieleen, että jakaisin mielipiteeni Zukashimoton kanssa? Ei varmaan, koska olet uushomo. Ja eivätkös juuri homot tule toimeen tyttöjen kanssa?

Miharu kirjoitti:
*et omista internettiä, blablabla*

Kyllä omistan.

Miharu kirjoitti:
Jälleen kerran: Itseäni ihmetyttää miksi useimmissa kouluissa JustimusFilmsiä fanitetaan kauheasti, mutta täällä pelikulmassa kukaan ei tunnu oikein välittävän.

Johtuu siitä, että Pelikulmalaisilla on vähän kehittyneempi huumorintaju, mitä yläastelaisilla.

Viimeksi muokannut Aleksi__ päivämäärä 7.9.2011 18:10, muokattu yhteensä 1 kerran
5.9.2011 23:24
Profiili
Minecraft-moderaattori

Trollineekeri kirjoitti:
Miharu kirjoitti:

Johtuu siitä, että Pelikulmalaisilla on vähän kehittyneempi huumorintaju, mitä yläastelaisilla.

Tähän yhdyn aika pitkälti. Kyllähän nuo ihan hyvin amatöörivideoiksi on tehty mutta en fanittamaan ala.

Lisäksi trollinegru omistaa ainakin sata nettiä ja miharu on ilmiselvä assburger ellei jopa homo (koska tosiaan naiset viihtyy homojen seurassa) :P

6.9.2011 12:13
Profiili WWW

Trollineekeri kirjoitti:
Neekeri ei edes ole rasistinen sana. Se pohjautuu latinankielisestä adjektiivista "niger", joka ilmaisee mustaa väriä. On vain 1990-luvun propagandaa, että "neekeri" olisi jotenkin rasistinen ilmaisu. Nykyäänhän värillisiä saa kutsua mustiksi, joka tarkoittaa ihan samaa asiaa, mitä neekeri. Tässä vähän yleissivistystä Miharulle.

Ei millään pahalla, mutta sä nyt annat ihan väärää faktaa.
Tää seuraava asia jonka mä kerron, on luotettavaa, koska sen opin historian opettajaltani.
Olet tavallaan oikeassa siinä ettei sana neekeri ole rasistinen, mutta sä et nyt taida ihan tietää tätä historiaa sen pohjalta.
Sana "neekeri" ja sana "niger" ovat nimittäin ihan eri sanoja.
Niillä saatetaan nykyisin tarkoittaa virheellisesti samaa asiaa (eli mustaihoisuutta), mutta tosi-asiassa nämä eivät ole toistensa suoria käännöksiä englannista suomeksi.
Kun afrikkalaisia mustia ihmisiä alettiin tuoda orjiksi Amerikkaan, niin heitä alettiin kutsumaan nigereiksi (niger), joka tarkoittaa likaa.
Suomessa oli kuitenkin sana neekeri, joka tarkoitti mustaa.
Nämä kaksi sanaa alkoivat kuitenkin kuulostaa samoilta, jonka takia nykyään sanaa neekeri pidetään erittäin loukkaavana.
Mutta kuitenkin jos neekeri sanaan lisätään trolli, niin kyseeseen tulee jo aika rasisminen ilmaisu, nimittäin mitäköhän ajattelit keksiessäsi nimimerkkiäsi?
Ensin ajattelit trolleja ja sitten ajattelit että minkä laiset ihmiset nimen omaan ovat trolleja ja tulit siihen tulokseen että, tottakai! Neekerit.
Itselläni ei ole mitään tumma ihoisia vastaan, itse asiassa tummat naiset näyttävät joskus paljon paremmilta kuin ihan vaaleat.
Ja muutes, mikäli käytätte sanaa "homo" haukkumis tarkoituksessa, niin silloin sekin on rasismia. Siinä sanassa ei ole mitään rasismista, mutta toisen haukkuminen homoksi on väärin ja on viellä loukkaavampaa välillä kutsua heteroa homoksi, mutta se tosin yleensä tarkoittaa että haukkuja itse on melkoinen homo, tai vähintään huorien naurattaja.

Mutta joka tapauksessa taas aiheeseen:
Uusi video on ilmestynyt

Viimeksi muokannut Miharu päivämäärä 12.3.2018 17:43, muokattu yhteensä 1 kerran
6.9.2011 16:21
Profiili

Miharu kirjoitti:
*paskaa*

Saisinkos lähteet? Siis jotain muuta, kun sun ala-asteen asburger opettajan suu.

PS. Sinua ei ole missään vaiheessa haukuttu homoksi.

6.9.2011 20:55
Profiili

Trollineekeri kirjoitti:
Miharu kirjoitti:
*paskaa*

Saisinkos lähteet? Siis jotain muuta, kun sun ala-asteen asburger opettajan suu.

Jos kelpaa, niin kysyn huomenna meidän toiselta historian opettajalta, eli sitten mä olen kysynyt jo kahdelta historian opettajalta ja sen jälkeen sun olis parasta uskoa, tai kysyn viel äikän opettajalta.

Tässä viellä Justimusfilmsin toinen kanava:
Ja tiedoksi viellä että uusi musiikkivideo on tulossa.

7.9.2011 17:58
Profiili

Miharu kirjoitti:
Trollineekeri kirjoitti:
Miharu kirjoitti:
*paskaa*

Jos kelpaa, niin kysyn huomenna meidän toiselta historian opettajalta, eli sitten mä olen kysynyt jo kahdelta historian opettajalta ja sen jälkeen sun olis parasta uskoa, tai kysyn viel äikän opettajalta.

Oletko kehitysvammainen? Haluan oikeaita lähteitä väitteeseesi, enkä mitään asperger opettajasi mielipidettä.

7.9.2011 18:05
Profiili

Trollineekeri kirjoitti:
Oletko kehitysvammainen? Haluan oikeaita lähteitä väitteeseesi, enkä mitään asperger opettajasi mielipidettä.

Voit itse uskoa mihin haluat, netistä en nimittäin löytänyt mitään.
Ja kyllä olen kehitysvammainen, vielä vakavasti kehitys vammainen, kiitos muistutuksesta.
Sitäpaitsi opettajani ei ole assburger, hän on iso lihaskimppu.
Assburger on myös tyhmin haukkumanimi mitä olen koskaan kuullut.
Ja miten uskallat alkaa joka asiasta väittelemään, onkose niin vaikea olla kyseenalaistamatta jotain pikku asiaa?

Ja se että käytän huonoja tiedonlähteitä ei tarkoita sitä että olisin kehitysvammainen (vaikka olenkin).

7.9.2011 19:13
Profiili

Viina on paras! :D ja rööki

7.9.2011 20:55
Profiili

Uusi musavideo on ilmestynyt.
Tällä kertaa ollaan eksyksissä kaupungissa.
Olin vähän pettynyt räppi-osuuksiin, mutta kertsit jäivät kyllä päähän soimaan.

8.9.2011 19:09
Profiili

Ihme sönkötystä, ei saa edes sanoista selvää. Voisivat myös painua vittuun mun Oulusta.

8.9.2011 22:06
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 51 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: