Onko Robin kiva laulaja.
Kirjoittaja |
Viesti |
noora100
|
 Onko Robin kiva laulaja.
|
8.8.2013 19:24 |
|
|
Tinttamiau
|
 Re: Onko Robin kiva laulaja.
Hieman ehhh mutta ymmärrän miksi niin moni pitää siitä
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
8.8.2013 21:09 |
|
|
Kermakastikeritari
|
Joo on kiva
|
8.8.2013 21:10 |
|
|
supo
|
Iha huono
_________________ No jes
|
10.8.2013 18:54 |
|
|
Rikke
|
Kuka Robin?
|
10.8.2013 20:49 |
|
|
Mikko
|
Rikke kirjoitti: Kuka Robin? Robin Hood
_________________ miyu @ quakenet ^o^
|
11.8.2013 00:20 |
|
|
Saikku
|
Mikko kirjoitti: Rikke kirjoitti: Kuka Robin? Robin Hood Eiku se Batmanin aisapari
_________________Saikku pelottelee ruudun takana - dA - FA - tumblr
|
19.8.2013 19:04 |
|
|
Martsu
Moderaattori
|
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että odotetaan viitisen vuotta ja katsotaan uudelleen. Eihän noissa lapsitähdissä sinällään mitään vikaa ole, mutta veikkaan heidän olevan suosiossa lähinnä siksi, että he ovat ns. "söpöjä", jotka nyt eivät kuitenkaan kuullosta hirveältä, muttei kuitenkaan ole mitenkään erityisiä laulajia varsinaisesti.
Robinia on helppo verrata Justin Bieberiin. Alkuaikoina Justin oli mielestäni aika karmeaa paskaa, ihan se itse laulaminenkin. Silloin Justinkin ratsasti tavallaan hänen lapsen "söpöydellään". Nykyään hänen lauluääni on kuitenkin parantunut, ja jos hän jatkaa samaa kehittymistä, en kiellä etteikö hänessä olisi potenttiaalia päästä popin legendojen joukkoon. Ei kuitenkaan olla vielä lähelläkään sitä, ja mitä olen kuvia nähnyt, taitaa olla joku teiniangst rebel hänestäkin tullut. Huumeet ja alkoholi, sekä päähän noussut suosio vie senkin pojan luultavasti siihen pisteeseen että hän on kuuluu kategoriaan; "eiks toi ollu hei se joku lapsitähti sillo jokune vuos sit?".
Meni vähän raiteilta tämä teksti, mutta Robinissa ja Justinissa on paljon samaa, paitsi että Robin nyt on tämä Suomen oma. Toivon että Robin kehittää laulamistaan, ja vielä enemmän toivon että kehittää musiikintuottamistaitojaan, sillä eihän hän nyt itse musiikkiansa vielä väännä. Sen lisäksi toivon ettei kusi nouse hattuun, sillä se on tällähetkellä tuhoamassa mm. Justinin uraa, puhumattakaan monista muista, ihan täysikasvuisista muusikoista.
Edelleen, katsotaan viiden vuoden päästä uudelleen.
19.8.2013 22:45 |
|
|
Marioysikax
Minecraft-moderaattori
Liittynyt: 29.8.2007 18:55 Paikkakunta: Turrilandia with Horo & Rena
|
Joo aika trolliaihe, koska kohdeyleisö tosiaan peruskouluikäiset tytöt, joita tällä foorumilla taitaa olla pyöreä nolla.
Itsellä ei ole ainakaan yhtään mielenkiintoa kuunnella tai nähdä minkälainen tulee olemaan tulevaisuudessa. Tarpeeksi saa novalta kuunneltua työaikana. Onhan näitä aina ollutkin ja juuri viimeisimpänä tulee mieleen Pikku G, joka oli tosi hyväntahtoinen söpö räppäri ja nyt palailee näemmä takaisin enemmän "badass" räppärinä ja ollut muutaman kerran uutisissa rattijuopumuksesta ja huumeista.
|
20.8.2013 14:05 |
|
|
Kemaru
|
ei sillä ipanalla ole mitään mistä laulaa, eikä kykyjä kirjottaa niistä itse. Musiikki on itseilmaisun muoto ja ihmettelen kyl miten jonku 10 kirjottajan tiimin väsäämät hitit voi olla mitenkään tosi henkilökohtasii.
Kyl mä ymmärtäisin lapsitähteä jos se olis joku tosielämän Oliver Twist ja kertois mestarillisella otteella tuskistaan mut hei pliis.
_________________fag

|
21.8.2013 15:34 |
|
|
Marsalkka Mahtimeisseli
|
Kemaru kirjoitti: ei sillä ipanalla ole mitään mistä laulaa, eikä kykyjä kirjottaa niistä itse. Musiikki on itseilmaisun muoto ja ihmettelen kyl miten jonku 10 kirjottajan tiimin väsäämät hitit voi olla mitenkään tosi henkilökohtasii.
Kyl mä ymmärtäisin lapsitähteä jos se olis joku tosielämän Oliver Twist ja kertois mestarillisella otteella tuskistaan mut hei pliis. Tämä.
_________________ Ei se oo köyhä kenellä on vähän, vaan se joka toivoo enemmän.
|
22.8.2013 23:49 |
|
|
Peruna
Minecraft-moderaattori
|
ei tartte vihata jos ite ei osaa. hyvä laulaja on
_________________JOUDUBE KANAVA nykyisen vuosituhannen ihmiset on vallannut internetin
|
23.8.2013 00:00 |
|
|
Tinttamiau
|
Peruna kirjoitti: ei tartte vihata jos ite ei osaa. hyvä laulaja on Kateellisten vittuilua taas vaihteeksi. Ihan normipäivä pelikulmassa
_________________hint: knee deep means i can still suck cock 
|
23.8.2013 00:13 |
|
|
Kemaru
|
niin siis itsehän olen piilevä kultakurkku tenori. Ääneni ulottuu yli kolmen ja puolen oktaavin, sointivärini ja vibratoni saisi pavarottinkin herkistymään.
_________________fag

|
23.8.2013 15:23 |
|
|
Lakanamies
|
Kemaru kirjoitti: ei sillä ipanalla ole mitään mistä laulaa, eikä kykyjä kirjottaa niistä itse. Musiikki on itseilmaisun muoto ja ihmettelen kyl miten jonku 10 kirjottajan tiimin väsäämät hitit voi olla mitenkään tosi henkilökohtasii. Sama se taitaa olla kuin dopingia käyttävillä urheilijoilla...rahan ja maineen takia 
_________________ Unen voi korvata kahvilla..
|
23.8.2013 22:18 |
|
|
|