Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
 Onko Robin kiva laulaja. 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Onko Robin kiva laulaja.
:) Onko Robin kiva laulaja. Onko se hyvä vai ei. :) :) :)

8.8.2013 19:24
Profiili

Viesti Re: Onko Robin kiva laulaja.
Hieman ehhh mutta ymmärrän miksi niin moni pitää siitä

8.8.2013 21:09
Profiili

Joo on kiva

8.8.2013 21:10
Profiili WWW

Iha huono

10.8.2013 18:54
Profiili

Kuka Robin?

10.8.2013 20:49
Profiili

Rikke kirjoitti:
Kuka Robin?

Robin Hood

11.8.2013 00:20
Profiili WWW

Mikko kirjoitti:
Rikke kirjoitti:
Kuka Robin?

Robin Hood

Eiku se Batmanin aisapari

- tumblr

19.8.2013 19:04
Profiili
Moderaattori

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että odotetaan viitisen vuotta ja katsotaan uudelleen. Eihän noissa lapsitähdissä sinällään mitään vikaa ole, mutta veikkaan heidän olevan suosiossa lähinnä siksi, että he ovat ns. "söpöjä", jotka nyt eivät kuitenkaan kuullosta hirveältä, muttei kuitenkaan ole mitenkään erityisiä laulajia varsinaisesti.

Robinia on helppo verrata Justin Bieberiin. Alkuaikoina Justin oli mielestäni aika karmeaa paskaa, ihan se itse laulaminenkin. Silloin Justinkin ratsasti tavallaan hänen lapsen "söpöydellään". Nykyään hänen lauluääni on kuitenkin parantunut, ja jos hän jatkaa samaa kehittymistä, en kiellä etteikö hänessä olisi potenttiaalia päästä popin legendojen joukkoon. Ei kuitenkaan olla vielä lähelläkään sitä, ja mitä olen kuvia nähnyt, taitaa olla joku teiniangst rebel hänestäkin tullut. Huumeet ja alkoholi, sekä päähän noussut suosio vie senkin pojan luultavasti siihen pisteeseen että hän on kuuluu kategoriaan; "eiks toi ollu hei se joku lapsitähti sillo jokune vuos sit?".

Meni vähän raiteilta tämä teksti, mutta Robinissa ja Justinissa on paljon samaa, paitsi että Robin nyt on tämä Suomen oma. Toivon että Robin kehittää laulamistaan, ja vielä enemmän toivon että kehittää musiikintuottamistaitojaan, sillä eihän hän nyt itse musiikkiansa vielä väännä. Sen lisäksi toivon ettei kusi nouse hattuun, sillä se on tällähetkellä tuhoamassa mm. Justinin uraa, puhumattakaan monista muista, ihan täysikasvuisista muusikoista.

Edelleen, katsotaan viiden vuoden päästä uudelleen.

19.8.2013 22:45
Profiili
Minecraft-moderaattori

Joo aika trolliaihe, koska kohdeyleisö tosiaan peruskouluikäiset tytöt, joita tällä foorumilla taitaa olla pyöreä nolla.

Itsellä ei ole ainakaan yhtään mielenkiintoa kuunnella tai nähdä minkälainen tulee olemaan tulevaisuudessa. Tarpeeksi saa novalta kuunneltua työaikana. Onhan näitä aina ollutkin ja juuri viimeisimpänä tulee mieleen Pikku G, joka oli tosi hyväntahtoinen söpö räppäri ja nyt palailee näemmä takaisin enemmän "badass" räppärinä ja ollut muutaman kerran uutisissa rattijuopumuksesta ja huumeista.

20.8.2013 14:05
Profiili WWW

ei sillä ipanalla ole mitään mistä laulaa, eikä kykyjä kirjottaa niistä itse. Musiikki on itseilmaisun muoto ja ihmettelen kyl miten jonku 10 kirjottajan tiimin väsäämät hitit voi olla mitenkään tosi henkilökohtasii.

Kyl mä ymmärtäisin lapsitähteä jos se olis joku tosielämän Oliver Twist ja kertois mestarillisella otteella tuskistaan mut hei pliis.

Kuva

21.8.2013 15:34
Profiili WWW

Kemaru kirjoitti:
ei sillä ipanalla ole mitään mistä laulaa, eikä kykyjä kirjottaa niistä itse. Musiikki on itseilmaisun muoto ja ihmettelen kyl miten jonku 10 kirjottajan tiimin väsäämät hitit voi olla mitenkään tosi henkilökohtasii.

Kyl mä ymmärtäisin lapsitähteä jos se olis joku tosielämän Oliver Twist ja kertois mestarillisella otteella tuskistaan mut hei pliis.

Tämä.

22.8.2013 23:49
Profiili
Minecraft-moderaattori

ei tartte vihata jos ite ei osaa. hyvä laulaja on

23.8.2013 00:00
Profiili

Peruna kirjoitti:
ei tartte vihata jos ite ei osaa. hyvä laulaja on

Kateellisten vittuilua taas vaihteeksi. Ihan normipäivä pelikulmassa

23.8.2013 00:13
Profiili

niin siis itsehän olen piilevä kultakurkku tenori. Ääneni ulottuu yli kolmen ja puolen oktaavin, sointivärini ja vibratoni saisi pavarottinkin herkistymään.

Kuva

23.8.2013 15:23
Profiili WWW

Kemaru kirjoitti:

Sama se taitaa olla kuin dopingia käyttävillä urheilijoilla...rahan ja maineen takia :?

23.8.2013 22:18
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: