Pienet ongelmat tänne.
Kirjoittaja |
Viesti |
|
Pienet ongelmat tänne.
Tänne tulee pieniä ongelmia niinkuin otsikko kertoo. ÄLKÄÄ siis tehkö aina uutta aihetta ongelmille vaan tähän aiheeseen niitä. Turha alkaa valittamaan, että haluaisin jotain 'mainetta', koska keskutelimme penan kanssa tästä.
PS: Hokesin tossa paljon samaa älkää välittäkö.
|
19.9.2005 20:19 |
|
|
---
|
ongelmani:
kun pelasin paper mario ykköstä project 64 emulla joka on joku vanha versio, sitten latasin uusimman version tuosta emusa ja! mun tallennus hävis siitä paper mario ykkösestä! ja arvaa olino pitkällä! ja se peli on ******** vaikea!
edit: niin ja se emu toimii hitaamin kun se vanhempi versio!
|
19.9.2005 20:23 |
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
legoman kirjoitti: ongelmani: kun pelasin paper mario ykköstä project 64 emulla joka on joku vanha versio, sitten latasin uusimman version tuosta emusa ja! mun tallennus hävis siitä paper mario ykkösestä! ja arvaa olino pitkällä! ja se peli on ******** vaikea! :evil:
Onko sulla se vanha versio ja sen kansio vielä tallella jossain muussa kansiossa? Jos on, niin kai sen tallennuksen sieltä saa siirrettyä tuon uuden version kansioon. Jos oot poistanu koko tiedoston, niin ei se sitten oo enää mahdollista. ;(
19.9.2005 20:26 |
|
|
---
|
Pena kirjoitti: legoman kirjoitti: ongelmani: kun pelasin paper mario ykköstä project 64 emulla joka on joku vanha versio, sitten latasin uusimman version tuosta emusa ja! mun tallennus hävis siitä paper mario ykkösestä! ja arvaa olino pitkällä! ja se peli on ******** vaikea! Onko sulla se vanha versio ja sen kansio vielä tallella jossain muussa kansiossa? Jos on, niin kai sen tallennuksen sieltä saa siirrettyä tuon uuden version kansioon. Jos oot poistanu koko tiedoston, niin ei se sitten oo enää mahdollista. ;(
ok, pitää kokeila
|
19.9.2005 20:27 |
|
|
commando
|
voisko joku kertoo että mihin tossa counter-strike sourcessa laitetaan ne skinit mitä voi ladata netistä? Ku jossain luki että johonki models kansioon pitäis laittaa mutta ei toiminut, ku koitin!
|
19.9.2005 20:50 |
|
|
---
|
miten siinä ne koodit (projekt 64 nindento 64 emussa) saa laitettua pääle? kun haluaisin käyttää koodeja paper mario ykköseen kun se on ******' vaikea? kun siinä koodit jutussa ei ollut yhtään koodia
|
19.9.2005 20:54 |
|
|
juketsu
|
kokeilitko sen upata nettiin? Nimittäin jos esikatselee esim Firefoxilla ennen kuin laittaa nettiin, niin ei yleensä nuo php:t toimi..
|
19.9.2005 20:58 |
|
|
---
|
kun yritin rekata tgtagiin että voin tehä wap sivut, niin tuli vaan tuo:
Database error:
Connection to database failed. This usualy happends because server is expirencing heavy load. Please try again later.
mitä tuo tarkottaa suomeksi?
|
19.9.2005 21:09 |
|
|
juketsu
|
Sanoithan tietäväsi paljon englantia
|
19.9.2005 21:15 |
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
commando kirjoitti: voisko joku kertoo että mihin tossa counter-strike sourcessa laitetaan ne skinit mitä voi ladata netistä? Ku jossain luki että johonki models kansioon pitäis laittaa mutta ei toiminut, ku koitin!
Aseskinit laitetaan sinne Steam/SteamApps/tunnus/counter-strike source/cstrike/models/weapon -kansioon ja pelaajamodelit taas kansioon Steam/SteamApps/tunnus/counter-strike source/cstrike/models/player.
19.9.2005 21:16 |
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
legoman kirjoitti: kun yritin rekata tgtagiin että voin tehä wap sivut, niin tuli vaan tuo: Database error: Connection to database failed. This usualy happends because server is expirencing heavy load. Please try again later. mitä tuo tarkottaa suomeksi?
Se tarkottaa, että "Tietokantavirhe: Yhdistäminen tietokantaan ei onnistunut. Tämä yleensä tapahtuu, kun serveri on raskaasti kuormittunut. Yritä myöhemmin uudelleen."
19.9.2005 21:19 |
|
|
commando
|
Aseskinit laitetaan sinne Steam/SteamApps/tunnus/counter-strike source/cstrike/models/weapon -kansioon ja pelaajamodelit taas kansioon Steam/SteamApps/tunnus/counter-strike source/cstrike/models/player.[/quote]
Mulla on siellä models kansiossa vaan toi player kansio, pitääkö mun tehä sinne joku weapon kansio vai mitä teen
|
19.9.2005 21:48 |
|
|
juketsu
|
Ota, Stene, Zuro Gp ja mene osoitteeseen www.markonetti.com ja etsi sieltä sen upotus opas
|
19.9.2005 22:05 |
|
|
Pena
Ylläpitäjä
|
commando kirjoitti: Mulla on siellä models kansiossa vaan toi player kansio, pitääkö mun tehä sinne joku weapon kansio vai mitä teen Juu pitää ite tehä. Stene kirjoitti: Miten muuten Frapsia käytetään? Ku avatessa tulee tällänen: "This software requires a processor with SSE instructions"
Pitää olla prosessorissa SSE-tuki. Sen saattaa saada bios-päivityksellä jos sulla vaan on semmonen prosessori, missä on toi tuki.
20.9.2005 17:16 |
|
|
commando
|
Pena kirjoitti: commando kirjoitti: Mulla on siellä models kansiossa vaan toi player kansio, pitääkö mun tehä sinne joku weapon kansio vai mitä teen
Juu pitää ite tehä.
ei toiminut ku tein sinne sen weapon kansion ja laiton sinne niit ase juttui, mitä vois viel tehä vai teinkö jotain väärin
|
20.9.2005 20:18 |
|
|
|