Keskustelu

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
 Maailman pelottavin elokuva ikinä! Paranormal Activity 
Kirjoittaja Viesti

Viesti Re: Maailman pelottavin elokuva ikinä! Paranormal Activity
Coltrage kirjoitti:
Itse ostin samaisen elokuvan tuossa pari viikkoa taaksepäin, mutta katumaan jäin.
Pettymykseksi iski koko elokuva, kuten aiemmin sanottiin, eihän elokuvassa muuta tapahtunutkaan, kun peitto liikkui, ovet aukeili ja pariskunta on paniikissa...

En suosittele ostamaan, jos kaipaatte pelottavaa kauhuelokuvaa. 8)

>Ostit elokuvan

5.4.2011 20:31
Profiili

Trollineekeri kirjoitti:
Coltrage kirjoitti:
Itse ostin samaisen elokuvan tuossa pari viikkoa taaksepäin, mutta katumaan jäin.
Pettymykseksi iski koko elokuva, kuten aiemmin sanottiin, eihän elokuvassa muuta tapahtunutkaan, kun peitto liikkui, ovet aukeili ja pariskunta on paniikissa...

En suosittele ostamaan, jos kaipaatte pelottavaa kauhuelokuvaa. 8)

>Ostit elokuvan

Menee offtopikiksi, mutta itsekin ostan elokuvia ja musiikkia. Vain jonnet voivat tuonkin nähdä hauskana.

6.4.2011 17:11
Profiili

Itestä ei ollut kauhen pelottava ainakaan tuo kakkonen ykkösestä en tiedä mutta kakkosen katoin isosiskon ja hänen poikakaverin kanssa ja olen vasta 13

12.10.2011 23:01
Profiili

aletsi kirjoitti:
Itestä ei ollut kauhen pelottava ainakaan tuo kakkonen ykkösestä en tiedä mutta kakkosen katoin isosiskon ja hänen poikakaverin kanssa ja olen vasta 13

Alpha as fuck

13.10.2011 00:09
Profiili

Jo kolmas elokuva on tulossa!
En ole koskaan jaksanut katsoa kyseisiä elokuvia, mutta tykkään siitä ideasta että päähenkilöt itse kuvaavat tapahtuneet, joka on melko uutta elokuva-historiassa.
Kuten jo sanoin niin en ole katsonut koskaan kyseisiä elokuvia, mutta trailereista päättelen katsoja jää aina odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu ja se on kait tämän elokuva sarjan jännittävyyden salaisuus.
Mitä tapahtuu seraavaksi? Avautuuko ovi itsestään? Tuleeko kummitus sitä kautta sisään ja mitä hän aikoo tehdä huoneessa? Murhaako hän talon asukkaat?
Näihin kysymyksiin saan ehkä vastauksen katsomalla elokuvat, mutta muistutan myös että nämä elokuvat ovat tehty kohtuullisen halvalla budjetilla.

14.10.2011 22:52
Profiili

Miharu kirjoitti:
En ole koskaan jaksanut katsoa kyseisiä elokuvia, mutta tykkään siitä ideasta että päähenkilöt itse kuvaavat tapahtuneet, joka on melko uutta elokuva-historiassa.

No jaa, itselleni tulee mieleen tätä edeltäneistä samalla tyylillä kuvatuista elokuvista ainakin tunnetut Cannibal Holocaust ja The Blair Witch Project. Paranormal Activity lähinnä aiheutti tällä tavalla kuvattujen elokuvien suurimman buumin.

17.10.2011 21:48
Profiili

maailman tylsin elokuva ehkä

19.10.2011 18:28
Profiili

Tähän täytyy nyt sanoa että se jos katsot elokuvan elokuvateatterissa ilman tunnelmaa pilaavia ihmisä antaa elokuvalle enemmän arvoa kuin se että se katsotaan kotona valot päällä samalla kun tehdään voileipiä. Hyvä äänentoisto tunnelma ja pimeys ovat valtteja tätä katsottaessa. 3 kävin kattomassa ja täytyy sanoa että ehkä paras näistä.

13.11.2011 01:23
Profiili

En tajua, musta se ei oikeesti ollu pelottava... hmm. Mikähän mua vaivaa :D

6.5.2012 21:56
Profiili
Minecraft-moderaattori

kavereitten kanssa katoin PA2 ja aika paska oli, juuri mitään ei tapahdu(99% koko leffasta), ja loput 1% oli aika meh :|

JRPG : Save the world = JRPG cliche, would not play again

7.5.2012 04:19
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: